In verband met onze snelle groei zijn wij op zoek naar uitbreiding van ons gezellige team. Ben jij die financieel administratief medewerker die met ons meegroeit?
Wie zijn wij:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf gevestigd te Diemen. Wij zijn gespecialiseerd in het verkopen en verhuren van Warmtepompen & Cv-Ketels aan particulieren. Hierbij werken wij samen met een netwerk van meer dan 75 erkende installatiebedrijven in Nederland. Kenmerkend aan de strategie is het aangaan van lange termijnrelaties met klanten (all-in service-abonnementen) i.p.v. korte éénmalige verkopen. Mede door dit unieke concept en de continue focus op klanttevredenheid zijn wij op dit moment een van de snelst groeiende spelers in de markt. En daar zijn we met recht trots op!
Drie bedrijven, dat lijkt veel. Maar we leggen het graag even uit. Warmgarant, ATAGwarmte en WarmteThuis zijn drie dynamische zusterbedrijven in de verkoop, verhuur en service van cv-ketels en warmtepompen. In totaal werken er inmiddels meer dan 50 (fulltime) collega’s op kantoor en zijn er via aangesloten partner installateurs dagelijks nog eens tientallen monteurs op pad voor Warmgarant, ATAGwarmte en WarmteThuis. Eén financieel administratieve afdeling (backoffice) verbindt de bedrijven. Alle onderdelen zijn gevestigd te Diemen.
De afdeling financiën bestaat momenteel uit 8 medewerkers. Er wordt voornamelijk gewerkt met Exact Online en Salesforce. De sfeer en mentaliteit is ongedwongen en vriendelijk, maar ook één van aanpakken.
Wat ga je doen?:
In verband met de groei van Warmgarant, ATAGwarmte en WarmteThuis zijn wij opzoek naar een allround financieel administratief medewerker voor ons kantoor in Diemen. Concreet bestaat jouw functie uit een aantal werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
· Opmaken en versturen van verkoopfacturen
· Inboeken van inkoopfacturen
· Verwerken klantmutaties
· Klantretentie (administratief verlengen serviceabonnementen)
· Ondersteuning kwartaalafsluiting
· Overige werkzaamheden op financieel en administratief gebied.
· Het oppakken van debiteuren/incassobeheer.
Wat breng jij mee?
Als je klaar bent voor een nieuwe uitdaging en je brengt de benodigde eigenschappen mee, dan komen wij graag met je in contact. Je past in het team als je er geen probleem mee hebt dat geen dag hetzelfde is. Je snapt dat jouw dag soms anders verloopt dan je had gepland en je weet goed prioriteiten te stellen.
Jij bent de senior collega die uitblinkt in debiteurenbeheer of de ambitie heeft om volledig zelfstandig één van de BV’s te administreren. Wij gaan graag met je in gesprek.
Wij vragen (uiteraard ook afhankelijk van de functie)
· Cijfermatig inzicht, maar ook gevoel voor commercie en dienstverlening
· Een relevante opleiding op minimaal HBO
· Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
· Dienstverband van minimaal 32 uur per week
· Ervaring met meerdere boekhoudpakketten.
Wat bieden wij:
· Een marktconform salaris tussen de € 2.500 en € 3.000 o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van kennis en ervaring zijn er hogere beloningen mogelijk;
· Laptop van de zaak;
· Een goede werksfeer in een dynamisch team en groeiende onderneming;
· Mooie kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
· Pensioenregeling.
Wij willen je graag als nieuwe collega verwelkomen. Daarbij is een vast dienstverband en jarenlange samenwerking het uiteindelijke doel. Wij bieden je een uitdagende omgeving met groei en ontwikkelmogelijkheden.
Selectieprocedure:
Herken jij jezelf in de bovenstaande profiel van financieel administratief medewerker? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie door je aan te melden via deze link. Reacties kunt u richten aan Ron Hermans.