Gastvrouw/gastheer (24 uur)

Deze vacature is inmiddels ingevuld!

Voor een kantoor verzamelgebouw zoeken wij per direct een parttime enthousiaste en representatieve gastvrouw/heer.

Organisatie:

Onze opdrachtgever is een thuishaven voor je bedrijf met een privékantoor op een goed bereikbare locatie in de regio Alkmaar. De volledig uitgeruste werkplekken beschikken over alles wat je nodig hebt waaronder supersnelle wifi , zodat de huurder zich kan focussen op de groei van zijn bedrijf.
Met een fulltime kantoor profiteer je optimaal van alle faciliteiten die er aanwezig zijn.

Functieomschrijving:

Ben jij klantgericht, proactief en wil je ondernemers ondersteunen? Dan hebben wij de juiste baan als gastvrouw/heer voor jou! Jij bent het eerste aanspreekpunt bij binnenkomst op het kantoor. Je ontvangt bij de balie de bezoekers voor de huurders en zo nodig verwijs je naar de ruimte van de huurder. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders en doe de postverzorging.

Welke belangrijke rol is er voor jouw weggelegd als gastvrouw/heer?

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden, zoals de wachtlijst bijhouden, welkomstpakketten samenstellen, toestemmingsformulieren bijwerken en bijhouden. Ook bewaak je de sleutel administratie. Daaronder vallen taken als extra sleutels
op verzoek van huurder aanvragen en wanneer deze binnen komen, verzorg je de correcte manier van uitgifte. Je houdt de administratie bij en zorgt ervoor dat de kosten worden gefactureerd. Tevens bied je ondersteuning aan beheer afdeling vastgoed.

· Ontvangen van gasten op het kantoor;

· Afhandelen van telefoon- en postverkeer;

· De zorg voor de netheid en efficiëntie van het kantoor.

Wie ben jij?:

Onze voorkeur gaat uit naar een receptioniste met een mbo opleiding. Verder een uitstekende beheersing in woord en geschrift van de Nederlandse taal. Wanneer je beschikt over aanvullende administratieve kennis heeft dat zeker onze voorkeur, denk hierbij aan Word, Excel en Outlook.

Competenties:

· representatief;

· flexibel;

· klantgericht;

· nauwkeurig;

· proactief.

Arbeidsvoorwaarden:

De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend geregeld. Tijdens ons kennismakingsgesprek informeren wij je daar graag over. Je werkt in een toegankelijke organisatie met korte communicatielijnen en op een bijzondere mooie locatie. De vacature is in eerste instantie voor de duur van 3 tot 6 maanden. Aantal uren per week zijn 24 uur.

Selectieprocedure:

Spreekt dit jou aan en herken jij jezelf in bovenstaand profiel van gastvrouw/ gastheer? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie door je aan te melden via deze link. Reacties kunt u richten aan Ron Hermans.