Receptioniste

Organisatie:

Voor een nieuw en modern kantoor verzamelgebouw zoeken wij per direct een parttime enthousiaste en representatieve receptioniste.

Onze opdrachtgever is een thuishaven voor je bedrijf met een privékantoor op een goed bereikbare locatie in Alkmaar. De volledig uitgeruste werkplekken beschikken over alles wat je nodig hebt – van meubilair tot supersnelle wifi – zodat jij je kunt focussen op de groei van jouw bedrijf.
Met een fulltime kantoor profiteer je optimaal van alle faciliteiten die er aanwezig zijn.

Functieomschrijving:

Ben jij klantgericht, proactief en wil je ondernemers ondersteunen? Dan hebben wij de juiste baan als receptioniste voor jou! Jij bent het eerste aanspreekpunt bij binnenkomst op het kantoor.

Welke belangrijke rol is er voor jouw weggelegd als Officemanager?

· Ontvangen van gasten op het kantoor;

· Afhandelen van telefoon- en postverkeer;

· Beheren van de voorraad en de zorg voor de netheid en efficiëntie van het kantoor;

· Rondleiding geven door het pand.

Wie ben jij?:

Onze voorkeur gaat uit naar een receptioniste met een mbo opleiding. Verder een uitstekende beheersing in woord en geschrift van de Nederlandse taal. Wanneer je beschikt over aanvullende administratieve kennis heeft dat zeker onze voorkeur. Je bent is het bezit van een rijbewijs en auto.

Competenties:

· representatief;

· teamplayer;

· flexibel;

· klantgericht;

· nauwkeurig;

· proactief;

Arbeidsvoorwaarden:

De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend geregeld. Tijdens ons kennismakingsgesprek informeren wij je daar graag over. Je werkt in een toegankelijke organisatie met korte communicatielijnen, zodat snel beslissingen kunnen worden genomen. Het betreft hier een 5 daagse werkweek van 4 uur per dag.

Selectieprocedure:

Spreekt dit jou aan en herken jij jezelf in bovenstaand profiel van receptioniste? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie door je aan te melden via deze link. Reacties kunt u richten aan Ron Hermans.