Commercieel Administratief Binnendienst Medewerk(st)er

Voor de regio Alkmaar zoeken wij een ervaren en nauwkeurige commercieel administratief binnendienst medewerk(st)er voor 24 tot 32 uur per week. Je ondersteunt het team met diverse administratieve en organisatorische taken.

Wil je werken in een dynamisch team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw nieuwe uitdaging

Onze klant is een full-service NVM makelaarskantoor met vestigingen in de regio Alkmaar. Persoonlijk contact en het ontzorgen van de klant staan bij hun centraal. Om aan de toenemende vraag te voldoen, zoeken zij voor het kantoor in Alkmaar een nieuwe collega voor de binnendienst.

Wat ga je doen?

Als commercieel administratief binnendienst medewerk(st)er bij onze klant krijg jij o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Eerste aanspreekpunt voor cliënten, notarissen en makelaars;
  • Beheer van agenda’s, e-mails en planningen;
  • Opstellen van koopovereenkomsten, taxatierapporten en advertenties;
  • Dossiervoorbereiding en dossierbeheer.

Wat verwachten zij van jou?

  • Ervaring in de makelaardij en met Realworks is vereist;
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • Zelfstandig, servicegericht en stressbestendig;
  • Beschikbaar voor 24-32 uur per week;
  • Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden, een positieve instelling, ben je accuraat, representatief en houd je van variatie in je werk.

Wat bieden zij jou?

Jij mag het volgende van hun verwachten:

  • Veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
  • Enthousiaste, ervaren en gemotiveerde collega’s;
  • Marktconform salaris;
  • Een prettige, informele werksfeer.

Selectieprocedure:

Herken jij jezelf in de bovenstaande profiel van commercieel administratief binnendienst medewerk(st)er? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie door je aan te melden via deze link. Reacties kunt u richten aan Ron Hermans. Voor meer informatie bel gerust met 06-81701910 of stuur een Whatsapp.